5 namirnica u borbi protiv depresije

Depresija
Depresija

Pretpostavljamo da nitko na svijetu nije toliko sretan da barem jednom kroz život ne doživi depresivno stanje. Bilo to zbog posla, djece, neprežaljene ljubavi ili životne tragedije, svatko se s depresijom i tjeskobom nosi na svoj način. Ako ste probali gotovo sve, a i dalje patite od promjena raspoloženja, manjka energije ili tjeskobe vrijeme je da se okrenete prehrani. Zašto? Zdrave prehrambene navike stabilizirat će kemikalije u organizmu odgovorne za depresiju i biti ćete na pola puta u borbi protiv ove opake bolesti. Što jesti? Pročitajte naših 5 prijedloga:

1. Karbohidrati

Kruh
Kruh

Serotonin je glavna kemikalija koja stimulira mirnoću vašeg organizma, a kako bi održali njen normalan nivo, potrebni su karbohidrati. Ako ste ih se zbog dijete u potpunosti odrekli, budite spremni na promjene raspoloženja i tjeskobu.

2. Tamno zeleno povrće

Špinat
Špinat

Grašak ili špinat bogat su izvor folnih kiselina koje igraju jednu od glavnih uloga u proizvodnji već spomenutog serotonina. Također, izvrstan su izvor vitamina C i vlakana.

3. Omega 3 masne kiseline

Losos
Losos

Riba poput skuše ili lososa prepuna je omega 3 masnih kiselina koje pomažu u sprječavanju različith zdravstvenih poremećaja koje uključuju depresiju.

4. Vitamin E

Maslinovo
Maslinovo ulje

Ovaj specifičan vitamin odličan je antioksidans koji se nalazi u raznim uljima. Naravno, zbog ostalih zdravstvenih komplikacija, uvijek je bolje koristii maslinovo umjesto običnog ulja.

5. Zobena kaša

Zobena kaša
Zobena kaša

Vrlo efektivna u borbi protiv depresije, zobena kaša sadrži folnu kiselinu, pantotensku kiselinu te vitamine B1 i B6. Zobena kaša još se smatra i nisko glikemičnom hranom koja se polagano razgrađuje i sprječava nagle promjene raspoloženja.  


Slični članci: