5 najčešćih pogrešaka dijetnog režima

Dijeta
5 najčešćih pogrešaka dijetalnog režima

Ukoliko još niste pobijedili u bitci protiv kilograma skupljenih za vrijeme blagdana, možda radite nešto krivo. Kako bi vam ukazali na pogreške koje eventualno radite, pročitajte 5 najčešćih zabluda kad se radi o dijetnim planovima. Ali prije svega se opustite i ne zamarajte sporednim stvarima kao što je kilaža (osim ako ne počne utjecati na vaše zdravstveno stanje)!

1. Podcjenjivanje kalorija

Lako je izbrojati kalorije tjestenine, kruha ili salate, ali često zaboravimo na dodatke koje s njima konzumiramo: parmezan na tjestenini, maslac ili pekmez na kruhu ili pak preljev za salatu. Pazite s tim ćete „začiniti“ obrok i automatski povećati broj kalorija koji unosite u organizam.

2. Škrtarenje na hrani

Kada jedete premalo, odnosno manje od 1.200 kalorija dnevno (ovo vrijedi za žene), tijelo štedi energiju i usporava metabolizam. Tijelo vam time govori da ne podržava izgladnjivanje i da mu je više stalo do normalnog funkcioniranja organizma nego gubljenja kilograma. Stoga, ne gladujte! Pogotovo zato što ćete dvostruko više pojesti kad popustite pod pritiskom vlastitog tijela.

3. Ne spavanje

Ako namjerno ili slučajno izbjegavate san, vaša dijeta neće imati nikakvog efekta. Brojna istraživanja pokazala su da san više utječe na dijetni režim od samih kalorija. Zvuči nevjerojatno, ali znanost ne laže, zar ne? Barem ne u večini slučajeva.

4. Izbjegavanje utega

Sigurni smo da se nakon treninga utezima nećete pretvoriti u Hulka i izgledati glomaznije nego na početku dijete. Niti ćete izgubiti svoju ženstvenost. Žensko tijelo ne reagira isto kao i muško te stvaranje dodatne mišićne mase u stvarnosti ubrzava metabolizam (za čak 15%) i olakšava dijetni proces. Kao bonus, vježbom jačate kosti, sprječavate osteoporozu i bolesti srca.

5. Odlasci u restorane

Nebrojeno puta smo od poznatih kuhara čuli rečenicu „Masnoća je okus“. Čak i ako se odlučite za zdravi obrok, umaci, preljevi i raznoliki načini pripremanja te iste hrane sadržavat će više kalorija nego da je napravite doma sami. Ukoliko ne možete izbjeći restorane, trudite se ne jesti prženu hranu te sve priloge naručujte posebno. 


Slični članci: