5 načina kako smršaviti u samo tjedan dana

Victoria's Secret
Victoria's Secret

 Blagdanska sezona je doslovno pred nama i ako ste imalo slični nama znate da zdravi lifestyle zaboravljamo onog trena kad se kuhano vino nađe na svakom uglu. Plus: svjesni smo činjenice da smo se opustili onog trena kad je ljetna garderoba izgubila mjesto u našem ormaru. To je samo jedan od razloga zašto želimo smršaviti prije nego krenemo birati outfit za novu godinu. 

E sad, nećemo vam preporučiti gomile voća i povrća za sljedećih sedam dana niti nekakvo ekstremno čišćenje organizma sokovima. Postoje zdravi, razumni načini kako ubrzati (ili potaknuti) gubitak kilograma bez popratnih efekata poput gubitka mišića, lošeg zadaha ili generalne slabosti. Svi trebamo i želimo jesti te još važnije - uživati u životu! 

FOKUSIRAJTE SE NA PROTEINE

Za početak trebate jesti više. Tj. više proteina. Proteini nas čine duže sitima i smanjuju osjećaj gladi kroz dan. Velika količina proteina i mala količina ugljikohidrata rezultirat će minimalno kilogramom manje u tjedna dana. Naravno, to ovisi o vašem broju kilograma, životnom stilu i ostalim čimbenicima.

POTAKNITE PROBAVU

Ako želite izbjeći nadutost, morate izbaciti sirovo povrće iz prehrane. Zbog svojih celuloznih vlakna teže ih probavljamo pa ih radije lagano kuhajte na pari. Ako imate većih problema, možda biste trebali početi uzimati probavne enzime koji će pomoći tijelu da efikasnije hranu.

Salata

RAZMISLITE O TOME ŠTO JE ZDRAVO

Nije samo sirovo povrće odgovorno za nadutost. Fruktoza vas također može napuhnuti. Također, luk i češnjak često su odgovorni za otežanu probavu i probleme s plinovima pa ih imajte na umu dok birate ručak sljedećeg tjedna.

JEDITE UGLJIKOHIDRATE NAKON 17 SATI

Izbacite ugljikohidrate i šećer iz prehrane tijekom dana. Jedite proteine i zdrave masnoće za doručak i ručak, a ugljikohidrate birajte za večeru. Na taj ćete način najbolje uravnotežiti razinu šećera u krvi te reducirati bakterije koje mogu biti odgovorne za nadutost. Batat i smeđa riža naši su apsolutni favoriti!

ISPLANIRAJTE TRENINGE UNAPRIJED

Kako biste najbolje iskoristili tjedan, isplanirajte treninge unaprijed. Za maksimalan gubitak kilograma predlažemo da 3-4 dana u tjednu koristite utege pri vježbanju, ali i 2-3 puta odradite HIIT trening. Intervalni treninzi najbrže dovode tijelo u "fat-burning" zonu i troše najveću količinu kalorija i masnoća u tijelu. Ako pak niste obožavatelj teretana i fitnessa, predlažemo da 2-3 puta tjedno otiđete u šetnju 30-45 minuta.


Slični članci: