5 mogućih razloga zašto ne gubite željene kilograme

5 mogućih razloga zašto ne gubite željene kilograme
5 mogućih razloga zašto ne gubite željene kilograme

Znači, redovito vježbate i jedete odgovarajuće namirnice - bravo! Ali imate jedan problem: vaši zdravi obroci i pusto znojenje na satovima aerobica ne pokazuju rezultate kakve očekujete - osim što su vam mišići stalno upaljeni pa jedva hodate sljedećeg dana. 

Prije nego odustanete i vratite se večeranju na kauču, razmislite griješite li negdje po putu, a da toga niste ni svjesni. Danas donosimo nekoliko tajnih navika koje bi vam mogle otežavati mršavljenje i postizanje rezultata. Bez brige, ako i imate neku od ovih navika, lako su rješive! 

Razlog br.1 : ZBOG STRESA STE RAZVILI OVISNOST O KAVI

Ako ste pod velikim stresom, vaše tijelo će reagirati sukladno tome. Previše kortizola (hormona stresa) u tijelu izaziva lošu probavu i metabolizam općenito, a također smanjuje mogućnost trošenja kalorija. Ako ste navikli prolaziti kroz stresne situacije ispijanjem velikih količina kave (primjerice 3 šalice dnevno), imamo jako loše vijesti za vas: tako samo pogoršavate situaciju. Kava ima isti učinak na tijelo jer povisuje razinu kortizola. Umjesto kave odaberite čaj, koji će hidrirati i umiriti tijelo.  

Razlog br.2 : NEMATE KONKRETNE OBROKE

Kako većinu vremena trčite iz teretane u ured pa na piće s prijateljima, vrlo vjerojatno većinu svojih obroka jedete negdje usput. Jedan mali savjet: nemojte! Usputni obroci možda su odličan način kako uštedjeti na vremenu, ali nikako nisu pametni za vaš probavni sistem. Uzmite si trenutak u danu te sjednite i pojedite odgovarajući obrok. Na taj način vaše tijelo lakše i brže probavlja hranu, a vi izbjegavate rizik od prejedanja jer obraćate pažnju na to što konzumirate.

Razlog br.3 : NE PIJETE DOVOLJNO VODE

Možda pijete vodu tijekom treninga kako biste ostali hidrirani, ali jeste li znali da vaš ukupan dnevni unos vode ima itekakav efekt na opseg struka? Pravilna hidratacija je ključna za tjelesne funkcije, a to uključuje i probavu i rad metabolizma. Bez dovoljne količine vode, naš metabolizam usporava i zadržava masnoće i salo oko struka. Plus: vodom izbacujemo toksine iz tijela te tako balansiramo razinu šećera u krvi i loših kolesterola. 

Razlog br.4 : NE JEDETE ORAŠASTE PLODOVE NA PRAVI NAČIN

Orašasti plodovi su odličan izvor proteina i zdravih masnoća, zbog čega sigurno za njima posežete više puta u danu. Ne tako brzo! Trebate ih jesti umjereno jer su ipak izvori masnoće i pretjerate li u njihovoj konzumaciji moglo bi vam se obiti o glavu i vratiti na struku. 

Razlog br.5 : IZBJEGAVATE MASNOĆE

Ponovite za nama: masnoće su vaši prijatelji. Barem one odgovarajuće, naravno. Ne samo das u esencijalne za sve od energije pa do rasta, nego vam i pomažu da trošite masnoće u tijelu. Zdrave masnoće poput omega-3 kiselina ubrzavaju naš metabolizam, balansiraju razinu šećera u krvi i duže nas drže sitima. 


Slični članci: