5 jednostavnih koraka do guze spremne za plažu

Guza za plažu

Uskoro više manje svi odlazimo na more, a naše najave koje smo davali tijekom zime kako ćemo se ove godine na vrijeme spremiti za ljeto i zasjati na plaži sa savršenim tijelom pale su u vodu.  Donosimo vam 5 savjeta kako u kratkom periodu napraviti propušteno. Sretno!

  • TEŽINA: Nije bitna toliko kilaža, osim ako stvarno niste pretjerali sa papicom, već svakodnevna vježba. Sva tajna leži u čučnjevima, iskoracima i dizanju bučica ili utega. Ove tri vježbe napraviti će sve potrebno za vašu guzu, noge i ruke. Dovoljno je napraviti tri serije sa 12-15 ponavljanja, dva puta tjedno i biti ćete  spremne za ljetna osvajanja. Ukoliko imate problema sa trbuščićem, možete uključiti i trbušnjake u ove kratke vježbice.
  • CARDIO VJEŽBE: Za seksi noge zaduženo je trčanje. Žene koje imaju savršeno izdužene i čvrste mišiće na nogama trče najmanje jednom tjedno oko 45 minuta do jednog sata. Uz jedno duže trčanje tjedno, preporučamo vam  još recimo dva kraća jačeg intenziteta. Izađite pred kuću ili zgradu i odtrčite u punom sprintu dvjesto, tristo metara, dovoljno da vaše tijelo bude u kondiciji.
  • DIJETA: Svi znamo da su ugljikohidrati krivi za sve. No zato što ih mi toliko volimo, nećemo vam reći da ih se odreknete. Za najbolji izgled u bikiniju, ugljikohidrate jedite samo ujutro,a odreknite se gaziranih pića i alkohola. Nravano, čaša vina, vas neće ubiti...
  • KUPAĆI KOSTIM: Naravno, ako i nije sve savršeno i baš onako kako bi željeli, kupaći kostim kupujte pametno tako da ističe ono što je dobro, a skriva djelove koji nisu najatraktivniji.
  • VAŠ UM: Da, to je definitivno najvažnije! Naime, ne postoji ništa više seksi od samopouzdane žene s dobrim držanjem i čvrstim stavom! 

Slični članci: