4 zablude o dijetama koje hitno moramo raskrinkati

Nema te žene koja u novu godinu nije ušla s "odlukom" da će od sada bolje paziti na prehranu! Iz istog razloga, uvjereni smo da je u ovo doba godine svaka druga žena na nekoj dijeti...

Dijete su jako komplicirane i po nama totalno nepotrebne i neučinkovite, a pogotovo ako niste čvrstog karaktera i teško vam je držati se strogih rasporeda. Ono što mnoge među nama ne znaju su 4 najčešće zablude i pogreške vezane uz dijete, zbog kojih nam je cijeli process gubitka kilograma još sto puta teži! 

1. Bez glutena ne znači bez kalorija

Kada izostavite sve pšenično iz svoje prehrane ono se često zamjenjuje visokokaloričnim šećerima i uljem. To se najčešće događa s obrađenom hranom bez glutena. Ako jedete takvu hranu onda svakako obratite pozornost na njihove nutritivne vrijednosti kako bi znali što jedete. Najbolje je izbaciti ih iz prehrane i konzumirati ono što je prirodno.

2. Jedete previše voća

Voće je super kada ste na dijeti, ali samo ako ga konzumirate umjereno. Zbog velikog udjela vlakana koje se nalazi u voću možete si ozbiljno naštetiti organizmu povećanjem šećera u krvi koje dovodi do otpornosti na inzulin i disregulacije hormona gladi. Jedite voće s niskim glikemijskim indeksom kao što su kruške i jabuke, a nemojte pretjerivati s dinjom, ananasom i sušenim voćem. Izbjegavajte voće za večeru jer time prije spavanja svoje tijelo opterećujete šećerom.

3. Oslanjanje na proteinske prutiće

Mesom svakodnevno unosimo potrebne proteine u organizam. Ponekad meso znamo zamijeniti proteinskim pločicama - zanemarujući činjenicu da su prepuni nepotrebnih šećera, masnoća i kalorija. Zaboravite na te pločice i uvijek radije odaberite komad pilećeg ili purećeg filea pečenog na grilu i bez ulja. Što ga duže pečete, to je više proteina! Čak i ako jedete vani nije problem pronaći ovakav obrok.

Pilećoj salati dodajte super zdravi dressing od posnog sira i uživajte u laganoj proteinskoj večeri
Pilećoj salati dodajte super zdravi dressing od posnog sira i uživajte u laganoj proteinskoj večeri

4. Sokovi su izvor šećera

Kada poželimo nešto slatko često posegnemo za sokom kao izvorom šećera jer mislimo da je to manje kalorija od primjerice čokolade. Najgore je što su sokovi prepuni šećera - čak i oni sugarfree koji su krcati umjetnim sladilima (koji mogu biti otrovni ako se konzumiraju u većim količinama). Kao alternativu sokovima odaberite čaj od metvice (mente), ohladite ga i poslužite s malo limuna.


Slični članci: