4 namirnice koje pomažu u borbi protiv stresa

 Kad ste pod stresom, često se dogodi da čujete zov sladoleda iz zamrzivača, pomfrita ili čipsa. Koliko vas god privlačila ideja posezanja za takvim namirnicama, postoje bolji izbori koji će vam uistinu pomoći riješiti se anksioznosti - i neće imati grozan efekt na vaš struk! U nastavku vam donosimo četiri namirnice koje pomažu u borbi protiv stresa.

Avokado

Avokado je pun vitamina B (dokazanog borca protiv stresa), kao i nezasićenih masnoća i vlakna koji vas drže sitima. Možete ga jesti sa žlicom ako volite okus avokada - obzirom da je tako kremast može i zadovoljiti vašu potrebu za sladoledom!

Čokoladno mlijeko

Jede vam se nešto slatko? Posegnite za ovim favoritom iz djetinjstva. Čokoladno mlijeko sadrži kalij, koji pomaže protiv grčeva u mišićima - ako se vaš stres manifestira fizički. Samo pripazite da se držite verzije sa što manje šećera.

Čokoladno mlijeko
Čokoladno mlijeko

Zobene pahuljice

Ova namirnica puna vlakna držat će vas sitima i napuniti vas energijom kako bi se lakše nosili sa stresom. Zobene pahuljice potiču proizvodnju serotonina - spoja u tijelu zbog kojega se osjećamo dobro i sretno! U pripremi koristite mlijeko s niskim udjelom mliječne masti (dodatni proteini i kalcij) i pomiješajte ih s bademovim maslacem kako bi dodali vlakna i proteine u svoj obrok. 

Maline

Nisko kalorično voće je odličan, zdrav način da zadovoljite svoju želju za slatkim. Maline su pune antioksidansa koji pomažu u otklanjanu stresa i vitamina C koji jača vaš imunološki sistem. Ako želite malo konkretniji međuobrok ili doručak, preporučujemo da ih pomiješate s grčkim jogurtom za ukusan obrok!

Maline
Maline

Slični članci: