3 pravila doručka za održavanje dobre figure!

Zobena kaša za doručak
Zobena kaša za doručak

Doručak je najvažniji obrok u danu zbog mnoštvo razloga. Ali morate paziti da ga ga pravilno pripremate i unosite. Ako pokušavate izgubiti na težini ili tek održati željenu figuru, donosimo neke stvari o kojima biste trebali razmišljati dok uživate u prvom (i najvažnijem!) obroku u danu.

  1. Jedite ga rano: istraživanja su pokazala da doručkom pokrećemo metabolizam, i ne samo to, pomaže našem tijelu da se osjeća zadovoljeno pa nemamo potrebu za lošom hranom za ručak ili večeru. Kako biste iskoristili sav fat-burn potencijal svojeg tijela, pokušajte jesti doručak što brže nakon buđenja.
  2. Bitno da je zasitan: držite se podalje od hrane koja vas tek trenutno "napuni". Umjesto toga, odaberite namirnice koje tijelo sporije probavlja kako biste što duže ostali siti kroz prijepodne. Namirnice visokog udjela vlakana i proteina su najbolji odabir za doručak i zahvaljujući njima ćete se osjećati snažno i puni energije. I pripazite da vaš doručak ne sadrži previše šećera! 
  3. Pazite na porcije: obilan doručak može vas zasititi, ali ne želite ipak pretjerati. Otprilike 350 kalorija bi vam trebala biti okvirna meta za prvi obrok u danu. Vjerujte nam, s odgovarajućim namirnicama - to je i više nego dovoljno da vaše tijelo bude sito i zadovoljno do sljedećeg obroka!

Slični članci: