16 načina kako BRZO izgubiti kilograme

Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!
Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!

U užurbanom svijetu u kakvom živimo, gdje nam vrijeme doslovno leti ispred nosa, često se pitamo koji je najbrži način za gubitak viška kilograma te postizanja željenih rezultata u što manje vremena? 

Ako ste se voljni potruditi, možete vidjeti nevjerojatne rezultate na svom tijelu u jako kratkom periodu. Donosimo vam prave male tajne, ravno od najboljih trenera, kojima su pomogli mnogobrojnim klijentima izgubiti suvišne kilograme gotovo bez napora! Ove tajne su jednostavni trikovi koje trebate dodati u svoju dnevnu rutinu. Obećajemo, jako su jednostavni!

U nastavku pročitajte naše najdraže načine kako brzo i efikasno otopiti masne naslage i postići željene rezultate još brže:

1. Potrebno je svega 10 minuta

Ako uključite samo 10 minuta tjelovježbe u svoju dnevnu rutinu - što može biti i najobičnija šetnja, kućanski poslovi, plesanje ili vaša vlastita cardio rutina - potrošit ćete ekstra 300 kalorija tjedno! Ili izgubiti od 2,5 do 5 kila godišnje! Definitivno jedan od najlakših načina kako brzo potrošiti masne naslage. 

2. Vježbajte s trenerom

Ako vježbate s trenerom koji vas tjera na intenzivniji trening, možete potrošiti i duplo kalorija u samo sat vremena. Ako ste ipak kraćeg budžeta, uzmite trenera svega jedanput u dva tjedna, a možete pratiti njegov trening i sami u ostale dane. Prednost je to što možete potrošiti 600-800 kalorija vježbajući s trenerom. Definitivno se isplati! I izgubit ćete 5-10 kila u samo mjesec dana! (naravno, jasno je da ovaj podatak ovisi o više faktora.)

3. Jedan brazilski oraščić na dan

Jedan brazilski oraščić osigurava vam dnevnu dozu selena, antioksidansa koji igra veliku ulogu u prevenciji raka dojke i može pomoći u gubitku kilograma. Postoje mnoga istraživanja koja pokazuju da 1-2 brazilska oraščića na dan mogu ubrzati proces mršavljenja. Stoga, slobodno uživajte u svojem oraščiću svaki dan!

4. Voda je najbrži put do uspjeha

Pijete li dovoljno vode svaki dan? Ciljajte na 8-10 čaša vode dnevno kako bi smanjili nadutost, suspregnuli apetit i pomogli tijelu da se riješi toksina. Hidratacija vam može pomoći u gubitku kilograma zato što mnogi ljudi mijenjaju osjećaj gladi s osjećajem žeđi. Popijte čašu vode prije, tijekom i nakon svakog obroka i vidjet ćete kako ste manje gladni i jest ćete manje porcije.

voda

5. Stalno jedite

Ako konzumirate manje obroke tijekom dana, ubrzat ćete metabolizam i brže sagorjeti kalorije. Napravite si plan mini obroka kroz dan i uživajte u svojem mršavijem tijelu i višku energije koji ćete osjetiti! Samo pripazite da su vam obroci bazirani na voću i povrću!

6. Sjedite u čučnju kad god možete

Da ojačate kvadricepse, izgradite mišiće i ubrzate metabolizam - sjedite u poziciji čučnja kad god stignete! Cilj vam je držati se u poziciji čučnja 3-5 minuta svaki dan. Dodajući ovu vježbu u svoju svakodnevicu možete izgubiti i do 2 kile godišnje - praktički bez napora, zar ne? A da ne spominjemo kako će vaša utegnuta guza odlično izgledati u trapericama!

7. Sitne promjene zlata vrijede

Ako se odlučite za male promjene poput češćih šetnji, hodanja po stepenicama i korištenja slobodnog vremena za fitness, jasno je da ćete izgubiti kilograme. Bitno je da se u tome zabavljate i nemojte si to percipirati kao obavezu jer biti fit je zabavno!

8. Jedite masnoće

Jedan od najboljih načina kako izgubiti masti je - jesti ih! Vaš metabolizam će biti lijen i spor ako ih budete izbjegavali. Ali bitno je da naučite razliku između dobrih i loših masti. Avokado, bademi, chia sjemenke, sjemenke konoplje i lana, indijski oraščići i masline - sve izvori zdravih masti koji će ubrzati vaš metabolizam! Kako u ničemu, tako ni u ovome ne treba pretjerivati. Umjerene porcije zdravih masnoća fantastičan su način kako dovesti tijelo u fat-burning stanje!

orašasti plodovi
Orašasti plodovi

9. Jedite više sirove hrane

Konzumacija sirove hrane lagan je i pametan način kako u organizam unositi više nutrijenata i manje kalorija u svojim obrocima. Kako nećete kuhati s uljima, pržiti, dinstati ili grijati nutrijente iz hrane na tavi ili u pećnici, vaša hrana će biti zdravija! Neće vam trebati dugo da vidite sve prednosti sirove hrane. To uključuje konzumaciju sirovih biljki i izbacivanje svih životinjskih proizvoda. Nije lako, ali probajte i uvjerite se sami!

10. Vozite bicikl, a ne auto

Sljedeći put kad negdje idete, što kažete na to da uzmete bicikl, a ne auto? Bicikliranje je odličan način kako brže izgubiti na težini. Sagorijevat ćete kalorije, utegnuti bedra i guzu, a trebamo li spomenuti koliko je zabavno? Pokušajte! Čak ćete i uštedjeti nešto novaca za gorivo.

11. Jedite kod kuće

Još jedan odličan način kako da jedete zdravije i izgubite kilograme brže! Prestanite jesti vani. Čak i "zdravi" obroci u restoranima sadrže suvišne kalorije. Osim ako ne radite jelo sami, jako je teško znati uopće što jedete, bez obzira na to koliko pažljivo proučavate jelovnik. 

12. Snaga proteina

Kada želite izgubiti kilograme, ne zaboravite na proteine, trebaju vam! Proteini su kao gorivo za vaš metabolizam. Tijelu treba puno duže da ih probavi, čime troši više kalorija, a vi brže mršavite. Proteini su savršen par povrću i zelenim namirnicama koje također igraju veliku ulogu u procesu gubljenja kilograma.

5 hrana koje imaju više proteina od jaja
Jaja

13. NE uzimajte tablete za mršavljenje!

Sad je vrijeme za nekoliko savjeta što NE raditi, počevši s najbitnijim. Ne uzimajte tablete za mršavljenje. Zbog njih ćete brzo izgubiti na kilaži, a zatim, nakon nekog vremena prestaju djelovati i drastično vam usporavaju metabolizam. Dobit ćete duplo kila nazad i biti ćete više gladni jer su tablete prestale djelovati. Sačuvajte novac i umjesto toga ga potrošite na zdrave namirnice!

14. NE kupujte dijetalnu hranu

Ne kupujte proizvode na kojima piše "dijetalno"! Takvim proizvodima fali nutrijenata i samo su marketinški trik, bez obzira na to koja zvijezda ga reklamira. Zbog njih ćete biti gladni i mrzovoljni. Ako pogledate sastav na etiketi izgledat će vam više kao znanstveni projekt nego kao hrana! Izaberite jednostavne namirnice koje se mogu pronaći u prirodi. Priviknut ćete se na okus, a brzo će nestati i višak s vaših bokova i bedara.

15. NE gubite nadu

Samo zato što se brojka na vagi ne pomiče nekoliko dana, ne znači da je vrijeme za odustajanje. Vaše tijelo također prolazi kroz faze. Gubit ćete na težini jedan tjedan i onda sljedeći stagnirati. To ne znači da ono što radite nije u redu. To je znak da se tijelo osigurava kako mu ne radite na štetu i kako se može prilagoditi na promjene koje slijede. Vjerujte svojem tijelu, vremenu i svojim ciljevima!

16. NE štedite na spavanju

Jeste li znali da je najbolji način kako sagorjeti više kalorija - spavati više? Istina je! To nije samo vrijeme za odmor već i način kako vaši hormoni zaslužni za sagorijevanje masnoća mogu najbolje raditi svoj posao. Pokušajte spavati 8-9 sati na dan i izgubit ćete kilograme puno brže nego spavanjem svega 6-7 sati.


Slični članci: