10 namirnica koje ubrzavaju metabolizam i pomažu u procesu mršavljenja

Osim nekolicine sretnika koji mogu jesti što god požele bez da se trenutačno ne udebljaju, tajna mršavih ljudi nisu stalne dijete, već hrana koja je svakodnevno na njihovom jelovnicima.

Bilo da se želite riješiti nekoliko kilograma viška na zdrav način, održavati trenutnu kilažu ili se jednostavno zdravo hraniti postoje namirnice koje su ne samo da su zdrave, nego pomažu kod topljenja masnih naslaga, stoga ih uključite u svoju svakodnevnu rutinu i vrlo brzo ćete vidjeti rezultate.
Danas vam donosimo popis 10 namirnica koje ubrzavaju metabolizam.

1. Badem
Iako ljudi ponekad znaju biti skeptični o tome kako badem pomaže vašem metabolizmu jer su kalorični i imaju visok sadržaj masnoća, činjenica je da su bademi bogati proteinima, vlaknima i zdravim masnim kiselinama koje su potrebne za ubrzavanje metabolizma. Jedna šaka badema dat će vam dozu hranjivih tvari.


2. Avokado
Avokado je kategoriziran kao jedna od čudotvornih namirnica jer je bogat hranjivim tvarima kao što su vlakna, kaliji, magneziji i drugi. Pomaže u regulaciji tjelesne tekućine i smiruje probavni sustav.


3. Brokula
Brokula je puna vitamina C i kalcija koji su glavni sastojci u jačanju metabolizma.

4. Tamna čokolada
Tamna čokolada ili kakao jedna je od najboljih namirnica za poticanje metabolizam. Dokazano je i kako pobjeđuje depresiju, anemiju, spor metabolizam i manjak koncentracije.


5. Zeleni čaj
Zeleni čaj ubrzava metabolizam i smanjuje apetit. Pretpostavlja se da je za efekt mršavljenja djelomično zaslužan kofein koji se nalazi u zelenom čaju.


6. Chili papričice
Ljute papričice sadrže spoj kapsaicin koji se smatra odgovornim u procesu mršavljenja. Što je papričica ljuća, kapsaicina je više. Taj sastojak povećava energetsku potrošnju i razgradnju masti.

7. Losos
Omega- 3 masne kiselima poboljšavaju osjetljivost na inzulin, što pomaže izgradnji mišića i smanjuje abdominalnu masnoću. Dakle, što je veća mišićna masa, to je veća količina kalorija koju je vaše tijelo u sanju sagorjeti.


8. Špinat
Špinat potiče probavu i pomaže kod probavnih smetnji. Bogat je proteinima, mineralima, željezom, magnezijem, fosforom i brojenim drugim nutrijentima.


9. Jogurt
Jogurt suzbija glad i održava stabilnu ravnotežu šećera u krvi.


10. Voda
Ispijanje dovoljno vode tijekom dana pomaže da potrošimo više kalorija i suzbija glad. Voda kratkotrajno ubrzava metabolizam za 30 posto. Osim toga voda podiže razinu energije pa imate više snage za vježbanje. 


Slični članci: